Cumu aghjustà a dimensione di pressione di a lavatrice di pressione

L'equipaggiu di lavatrice di pressione in a pulizia di diverse macchie, per via di diversi materiali di pulizia è difficultà, deve aghjustà a pressione adatta per ottene risultati megliu.Ma certi utilizatori ùn sanu micca cumu aghjustà a pressione quandu operanu l'equipaggiu.Questa hè una breve introduzione per tutti.

1. Pulitore ad alta pressione: u regulatore di l'equipaggiu in generale in u sensu orariu per riduce a pressione, in u sensu antiorariu per aumentà a pressione di l'acqua.Diversi fabbricanti di a pusizione di u regulatore di l'equipaggiu è u metudu di regulazione ci sò certe differenze, avemu da leghje attentamente l'istruzzioni pertinenti per l'usu di l'equipaggiu quandu operanu.Inoltre, u regulatore deve esse nantu à l'acqua è fora di l'acqua quandu si aghjusta, altrimente hè difficiule di aghjustà à a dimensione di pressione adatta.

Cumu-aghjustà-a-dimensione-di-pressione-di-la-lavatrice-(1)

2. Pompa macchina: tavula generale di pressione di l'acqua sottu à a noce di regulazione, posizionata à u fondu di u sediu di u tubu di a pompa di l'acqua, ci hè una nut grossa supportata da primavera, avete bisognu di utilizà una chjave aperta o una chjave attiva, in u sensu orariu. per riduce a pressione, in senso antiorario per aumentà a pressione.

3. Lavatrice di vittura: ci sò parechji tippi d'attrezzature di lavatrice di vitture, diverse metudi di funziunamentu di diverse attrezzature.L'attrezzatura di lavaggio di vittura Tunnel in u funziunamentu di l'equipaggiu generale ùn si move micca, a vittura in a macchina trascina, lentamente, attraversu l'area di travagliu, in cunfurmità cù u prugramma d'istruzzioni currispondente per ottene l'effettu di pulizia;lavaggio car reciprocating hè di mantene u veiculu ùn si move, l'equipaggiu in cunfurmità cù un certu prugramma in u muvimentu reciprocating rail, mentri l'implementazione di l'istruzzioni di lavaggio caru modu di travagliu.

Cumu-aghjustà-a-dimensione-di-pressione-di-la-pulitrice-(2)

Avemu bisognu di attentu à l'usu di l'equipaggiu di lavatrice d'alta pressione, micca più altu hè a regulazione di pressione, megliu l'effettu di pulizia di l'equipaggiu.È più altu hè a regulazione di a pressione quandu si usa l'equipaggiu, più altu hè i requisiti per a prestazione di i cumpunenti è a sigillatura di u dispusitivu, u costu di l'usu di l'equipaggiu aumenterà ancu.Allora avemu da aduprà secondu u tipu di pulizia per aghjustà a pressione in modu adattatu.

Ciò sopra hè di l'aghjustazione di a pressione di l'equipaggiu di pulizia di l'equipaggiu d'alta pressione, l'equipaggiu diversu in l'ajustamentu di u modu ci sò certe differenze, avemu bisognu di truvà operatori speciali per capiscenu o verificate l'istruzzioni pertinenti per l'usu di l'equipaggiu prima di operare l'equipaggiu, per evitari u funziunamentu impropriu affetta l'usu di l'equipaggiu.


Tempu di post: Aug-11-2022