Lavatrice à alta pressione diesel o benzina bona

A maiò parte di l'equipaggiu di purificazione d'alta pressione hè assistita da carburante, secondu i diversi carburanti ponu esse distinti cum'è mudelli di diesel è mudelli di benzina, assai persone pensanu chì solu un carburante diversu ùn affetterà micca u rendiment di l'equipaggiu, in fattu, i dui tipi. di l'equipaggiu di carburante o ci hè una grande diferenza, u seguitu hè una breve introduzione per voi.

Lavatrice-alta pressione-diesel-o-benzina-bona-(1)

1. a volatilità di carburante hè diversu.

Diesel high-pressure dragage è pulizia machine à ùn hè facile à volatile, in u prucessu di usu hè facile à pruduce emissioni di scarico è odore, a situazione di fumu.In ogni casu, cù u prugressu cuntinuu di a tecnulugia di pruduzzione, parechji pruduttori di l'equipaggiu in u prucessu di funziunamentu raramente appariscenu fumu, mentre chì pruducenu menu emissioni di scarico.

Puru u prezzu di benzina high-pressure macchina di pulizia draga hè relativamente altu, ma stu tipu di materiale ùn hè micca volatile, più facirmenti mischjà cù aria.In generale, quandu aghjunghje carburante per pruduce l'odore serà più grande, ma quandu a benzina hè completamente brusgiata, l'odore hè relativamente più chjucu è l'emissioni di gas sò chjuche.

Lavatrice-di-alta pressione-diesel-o-benzina-bona-(2)

2. Energia differente.

A benzina hè più ligera in pesu è più chjuca in cumpusizioni cà u diesel.In u prucessu di combustione, relativamente parlante, u diesel pruduce più emissioni di carbonu, mentre chì solu quandu u diesel hè brusgiatu, u diesel hà più energia.Dunque, u diesel hè adattatu per furnisce l'energia per una grande macchina di pulizia di draga d'alta pressione.In u casu di efficienza termale simili, l'usu di a macchina di pulizia di diesel per esse più efficiente di carburante.

3. u gradu di inflammability hè differente.

Molécule di carburante di benzina sò chjuchi, cusì u puntu di ignition hè più bassu, u dragage d'alta pressione di benzina è a macchina di pulizia in l'aria dritta, cumpressu à u puntu d'ignizione ideale pò esse usatu;e dredging d'alta pressione di diesel è emissioni di carbone di a machina di pulitura sò più altu, cusì in u prucessu di combustione hè bisognu di più aria, micca faciule per esse ignited.

Lavatrice-di-alta pressione-diesel-o-benzina-bona-(3)

4. l'emissione di gas di scarico hè differente.

L'emissioni di gasoline dopu a combustione sò principalmente monossidu di carbonu, idrocarburi è materiali d'ossidu di nitrogenu;diesel hè facile à pruduce fumu di carbone quandu brusgiatu, i principali emissioni sò particulate è ossidi di nitrogenu.Allora certi industrii cù esigenze di emissioni deve esse attentu à questu puntu quandu sceglite.

In una parolla, differente carburante high-pressure dredge cleaning machine in l 'usu di u funziunamentu ci sò relativamente grande diffirenzii, ci avissi a pagari attenti à fà una distinzione quandu sceglie, soprattuttu per certi esigenze emissioni di l'industrii più restrittivi.


Tempu di post: Aug-11-2022